Reacties
Cursisten delen hun ervaring.
Wil je ook je ervaring delen?
Vul dan het formulier onder aan deze pagina in.
Wat een prachtig stel deelnemers, zo verschillend en toch samen "een" 😊
Mitzy
Haha wat een schitterende foto's van de retraite in Postel 2026 "vergeef en je bent vrij"!
Wat een prachtig stel deelnemers, zo verschillend en toch samen "een" 😊
Iris heel erg bedankt voor het maken van deze foto's.
Waarlijk een memorabel aandenken.
Allerhartelijkste groeten aan allen,
Mitzy
Wat een prachtig stel deelnemers, zo verschillend en toch samen "een" 😊
Iris heel erg bedankt voor het maken van deze foto's.
Waarlijk een memorabel aandenken.
Allerhartelijkste groeten aan allen,
Mitzy
Review: retraite 'Vergeef en je bent vrij!' - januari 2026 > Abdij Postel Mol
Peter is hierbij de perfecte coach die " to the point" blijft en overbodige ego-reacties geen kans geeft. Soms radicaal maar altijd liefdevol.
Henk Meijs
Choose again cirkel 2025/26 met veel plezier meegedaan.
Samen leren, samen delen, samen helen.
Peter is hierbij de perfecte coach die " to the point" blijft en overbodige ego-reacties geen kans geeft.
Soms radicaal maar altijd liefdevol.
Nogmaals dank Peter en alle deelnemers
Samen leren, samen delen, samen helen.
Peter is hierbij de perfecte coach die " to the point" blijft en overbodige ego-reacties geen kans geeft.
Soms radicaal maar altijd liefdevol.
Nogmaals dank Peter en alle deelnemers
Review deelname serie van 5 Cirkels Choose Again 2025/2026.
Wat een ervaring, wat een inzichten!
Hennie
Het was thuis komen bij mij zelf.
Wat een ervaring, wat een inzichten!
Danke Danke hoe jullie Peter en Nicki dit samen doen.
Super!
Wat een ervaring, wat een inzichten!
Danke Danke hoe jullie Peter en Nicki dit samen doen.
Super!
Review Reis naar je Hart 11 - 14 dec 2025, Abdij Postel Mol.
Diepe dank voor deze ervaring.
Jola
WIE ZICH TOTAAL REALISEERT DAT HIJ LIEFDE IS,
MAAKT NIET DE VERGISSING ANDEREN OF ZICHZELF VOOR IETS ANDERS AAN TE ZIEN.
Diepe dank voor deze ervaring.
MAAKT NIET DE VERGISSING ANDEREN OF ZICHZELF VOOR IETS ANDERS AAN TE ZIEN.
Diepe dank voor deze ervaring.
Review Een Reis naar je Hart 11 t/m 14 dec 2025 Abdij Postel Mol
....tijdens een ochtend AH had ik een ingeving en... de hoofdpijn was weg.
Mirjam
Ik zat net ergens mee en... was weer een heel eind geholpen.
Ik begon de ochtend met hoofdpijn en me zorgen maken om mijn kinderen en tijdens een ochtend AH had ik een ingeving en... de hoofdpijn was weg.
En nee het is niet 123 opgelost,
maar ik ben een stapje verder gekomen en heb er weer alle vertrouwen in.
Ik begon de ochtend met hoofdpijn en me zorgen maken om mijn kinderen en tijdens een ochtend AH had ik een ingeving en... de hoofdpijn was weg.
En nee het is niet 123 opgelost,
maar ik ben een stapje verder gekomen en heb er weer alle vertrouwen in.
Review online AH-groep 22 dec 2025
Wat was het fijn om met zoveel mensen samen te zijn! Ook online is die verbondenheid zo goed te voelen.
Truda
'Het licht is gekomen' was de prachtige titel van de online kerstviering van afgelopen zondag o.l.v. Dennis en Peter.
Wat was het fijn om met zoveel mensen samen te zijn!
Ook online is die verbondenheid zo goed te voelen.
En Peter en Dennis zijn zo goed op elkaar afgestemd, open en eerlijk en ieder met een eigen fantastische inbreng.
Ik kreeg de ruimte om een issue in te brengen, en kwam een voor mij nieuwe overtuiging tegen: ik voel me onveilig. En daarom heb ik het idee dat ik alles zelf en alleen moet oplossen, anders gaat het niet goed. Natuurlijk is daar schuld!
En wat heerlijk om deze overtuiging af te mogen geven! Ik ben immers Liefde, een kind van God, en dus volmaakt veilig, en nooit alleen! Ik voel me ontzettend dankbaar voor deze bijeenkomst en ja: het licht is gekomen!!
Wat was het fijn om met zoveel mensen samen te zijn!
Ook online is die verbondenheid zo goed te voelen.
En Peter en Dennis zijn zo goed op elkaar afgestemd, open en eerlijk en ieder met een eigen fantastische inbreng.
Ik kreeg de ruimte om een issue in te brengen, en kwam een voor mij nieuwe overtuiging tegen: ik voel me onveilig. En daarom heb ik het idee dat ik alles zelf en alleen moet oplossen, anders gaat het niet goed. Natuurlijk is daar schuld!
En wat heerlijk om deze overtuiging af te mogen geven! Ik ben immers Liefde, een kind van God, en dus volmaakt veilig, en nooit alleen! Ik voel me ontzettend dankbaar voor deze bijeenkomst en ja: het licht is gekomen!!